Szkolenia

Specjalnością FRP są szkolenia na zamówienie, tzw. „szyte na miarę” – dostosowane do potrzeb klienta
Warsztaty i szkolenia on-lineSzkoleniaDoradztwo
Arkusz kalkulacyjny MS Excel - poziom podstawowy - szkolenie on-line

Arkusz kalkulacyjny MS Excel – poziom podstawowy

Termin:

18-19 listopada 2020 r.

Miejsce:

Szkolenie w formie zdalnej

Godziny:

10:00 – 15:00

Program szkolenia:
  1. Wprowadzenie do środowiska MS Excel
    • Podstawowe pojęcia
    • Interfejs
    • Nawigacja
    • Skróty klawiaturowe
  2. Wprowadzanie oraz edycja danych
    • Dodawanie
    • Kopiowanie
    • Wklejanie
    • Edycja
    • Usuwanie
    • Zapisywanie
  3. Formatowanie danych
    • Czcionka
    • Formaty danych
    • Obramowanie
    • Malarz formatów
  4. Formuły
    • Adresowanie (względne, bezwzględne oraz mieszane)
    • Funkcje matematyczne
    • Funkcje daty i czasu
    • Funkcja warunkowa
    • Podstawowe błędy oraz inspekcja formuł
  5. Operacje na danych
    • Sortowanie
    • Filtrowanie
  6. Wykresy
    • Kolumnowe
    • Liniowe
    • Kołowe

 Uczestnicy:

Zapraszamy osoby, które zamierzają korzystać z arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy oraz osoby, które chcą poszerzyć wiedzę i rozwinąć umiejętności stosowania arkusza.

WYKŁADOWCA:

Szkolenie prowadzi doświadczony trener-informatyk, wykładowca-praktyk na Uniwersytecie Łódzkim.

Cena:

300 zł brutto/osoby*

*obejmuje udział w warsztatach, materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej, wydanie zaświadczenia
Arkusz kalkulacyjny MS Excel - poziom zaawansowany - szkolenie on-line

Arkusz kalkulacyjny MS Excel – poziom zaawansowany

Termin:

25-26 listopada 2020 r.

Miejsce:

Szkolenie w formie zdalnej

Godziny:

10:00 – 15:00

Program szkolenia:
  1. Wprowadzenie do zaawansowanych arkuszy kalkulacyjnych
  2. Formatowanie zaawansowane
    • Formatowanie warunkowe
    • Wyróżnianie komórek
  3. Funkcje zaawansowane
    • Funkcje matematyczne
    • Funkcje logiczne
    • Funkcje statystyczne
    • Funkcje finansowe
    • Funkcje daty i czasu
    • Funkcje tekstowe
    • Funkcje wyszukiwania
    • Funkcje warunkowe
    • Zagnieżdżanie funkcji
  4. Zaawansowane operacje na danych
    • Pobieranie danych z plików .txt oraz .csv
    • Konwersja danych
    • Filtry oraz sortowanie niestandardowe
  5. Wykresy zaawansowane
    • Wykresy złożone
    • Linia trendu
  6. Tabele przestawne
    • Tworzenie
    • Grupowanie danych
    • Filtrowanie
    • Sortowanie
    • Odświeżanie
Uczestnicy:

Zapraszamy osoby, które mają podstawową wiedzę w obsłudze MS Excel i chcą doskonalić umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego.

WYKŁADOWCA:

Szkolenie prowadzi doświadczony trener-informatyk, wykładowca-praktyk na Uniwersytecie Łódzkim.

Cena:

350 zł brutto/osoby*

*obejmuje udział w warsztatach, materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej, wydanie zaświadczenia
Skuteczna sprzedaż na odległość – jak zdobyć i utrzymać klienta (szkolenie on-line)

Skuteczna sprzedaż na odległość – jak zdobyć i utrzymać klienta

Data rozpoczęcia:

26 października 2020 r.

Miejsce:

Szkolenie w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

10:00 – 14:00

Program szkolenia:

· Bariery komunikacyjne w pracy z klientem w ramach systemów zdalnych
· Istotne aspekty współpracy z klientem w środowisku wirtualnym,
· Budowanie relacji z klientem w warunkach pracy zdalnej
· Działania posprzedażowe

Uczestnicy:

Szkolenie skierowane dla wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem wiedzy w zakresie skutecznej sprzedaży i obsługi klienta, w szczególności pracowników działów sprzedaży.

WYKŁADOWCA:

Hanna Kądziołka-Sabanty – doświadczony trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji.

Cena:

150 zł brutto/osoby

Design thinking w kryzysie - warsztaty on-line

Design thinking w kryzysie

Data rozpoczęcia:

19 października 2020 r.

Miejsce:

Warsztaty w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

10:00 – 15:00

Program szkolenia:

Podczas zajęć uczestnicy

  • poznają metodykę design thinking
  • rozwiną empatię i kompetencje pracy zespołowej
  • nauczą się, jak lepiej i skutecznej proponować rozwiązania
  • jak poprawić skuteczność sprawdzonych rozwiązań
  • rozwiną umiejętność kreatywnego poszukiwania odpowiedzi i projektowania pozytywnych zmian

wykorzystując m.in.

trójkąt PCM, technikę POWER, projektowanie PERSON, 5 technik generowania rozwiązań

Uczestnicy:

Zapraszamy do udziału w szczególności osoby zainteresowane rozwojem kompetencji, pasjonatów i praktyków przedsiębiorczości, menedżerów i pracowników poszukujących innowacyjnych podejść, metod generowania i wprowadzania skutecznych zmian, szczególnie w warunkach kryzysowych.

WYKŁADOWCA:

Pani Danuta Jacoń-Chmielecka,

psycholog z ponad 15 letnim doświadczeniem, coach i trener. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking – wspomaga uczestników prowadzonych zajęć w generowaniu innowacji oraz potrzebnych im usprawnień. Bazuje na unikalnych zasobach uczestników sesji i warsztatów, wspólnie z nimi poszukując skutecznych i indywidualnych rozwiązań.

Cena:

230 zł brutto/osoby*
*obejmuje udział w zajęciach, materiały, wydanie dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, Dz.U. poz. 652)

Komunikacja i współpraca w czasie pandemii (szkolenie on-line)

Komunikacja i współpraca w czasie pandemii (szkolenie on-line)

Data rozpoczęcia:

21 października 2020 r.

Miejsce:

Szkolenie w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

10:00 – 14:00

Program szkolenia:

– Obszary komunikacji – bariery komunikacyjne w warunkach pracy zdalnej
– Podejmowanie komunikacji w różnych obszarach funkcjonowania człowieka w okresie pandemii
– Pojęcie synergii – jak ją osiągnąć w sytuacji pandemii – znaczenie współpracy
– Nowy obszar doskonalenia umiejętności – komunikacja w ramach systemów zdalnych – różne aspekty problemu

Uczestnicy:

Szkolenie skierowane dla osób zainteresowanych podniesieniem wiedzy w zakresie skutecznej komunikacji w warunkach pracy zdalnej.

WYKŁADOWCA:

Hanna Kądziołka-Sabanty – doświadczony trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji.

Cena:

160 zł brutto/osoby

Stres i emocje w czasie kryzysu - jak zachować zdrowie i wzmocnić energię - warsztaty on-line

Stres i emocje w czasie kryzysu – jak zachować zdrowie i wzmocnić energię

Data rozpoczęcia:

22 października 2020 r.

Miejsce:

Warsztaty w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

12:00 – 17:00

Program szkolenia:

W programie m.in.

  • sedno kryzysu i sens sytuacji trudnych
  • analiza sytuacji kryzysowej oraz faz stresu
  • mechanizmy stresu psychicznego i fizjologicznego
  • wpływ stresu na codzienne działania
  • działanie w stresie, warunkach stresogennych i niespodziewanych
  • sposoby radzenia sobie ze stresem i niwelowania jego negatywnych skutków
  • opanowanie silnych, negatywnych emocji
  • podnoszenie poziomu witalnej energii dzięki praktyce mindfulness
WYKŁADOWCA:

Pani Danuta Jacoń-Chmielecka,

psycholog z ponad 15 letnim doświadczeniem, coach, trener. Prowadzi zajęciabazując na unikalnych zasobach uczestników, wspólnie z nimi poszukując skutecznych, indywidualnych rozwiązań, usprawnień i narzędzi.

Cena:

150 zł brutto/osoby*
*obejmuje udział w zajęciach, materiały, wydanie dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, Dz.U. poz. 652)

ABC przedsiębiorczości: Własny biznes - sposób na kryzys. Jak założyć i prowadzić własną firmę - szkolenie on-line

Własny biznes – sposób na kryzys. Jak założyć i prowadzić własną firmę – szkolenie on-line

Data rozpoczęcia:

27, 28 i 29 października 2020 r.

Miejsce:

Interaktywne warsztaty w formie zdalnej

Godziny:

10:00 – 13:00

Program szkolenia:

Podczas warsztatów uczestnicy

– poznają zasady podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w oparciu o zapisy Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców,
– zidentyfikują najkorzystniejszą dla siebie formę organizacyjno-prawną prowadzenia działalności gospodarczej,
– dowiedzą się o prawach i obowiązkach przedsiębiorcy wobec administracji skarbowej oraz wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i innych instytucji z otoczenia firm,
– poznają alternatywne formy prowadzenia działalności gospodarczej jako organizacja pozarządowa (NGO).

Pod kierunkiem trenerki przeanalizują możliwości wsparcia na uruchomienie i rozwój firmy oraz przygotują szkic biznesplanu.

Cena:

310 zł brutto/osoby*
*obejmuje udział w zajęciach, materiały, wydanie dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, Dz.U. poz. 652)

Work-life balance - równowaga między sferą zawodową i prywatną w warunkach pracy zdalnej - warsztaty on-line

Work-life balance – równowaga między sferą zawodową i prywatną w warunkach pracy zdalnej (w domu)

Data rozpoczęcia:

29 października 2020 r.

Miejsce:

Warsztaty w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

10:00 – 14:00

Program szkolenia:

W programie m.in.:

  • Pojęcie work-life balance w sytuacji pracy zdalnej,
  • Zasady zachowania równowagi między sfera osobista i zawodową w realiach pracy zdalnej,
  • Zasady organizacji pracy własnej w ramach pracy zdalnej,
  • Strukturalizacja czasu – zasady i wpływ na prawidłowe funkcjonowanie organizmu.
Uczestnicy:

Szkolenie skierowane do pracowników, którzy nie potrafią znaleźć wolnego czasu na rozwijanie swoich pasji, zainteresowań, życie prywatne.

WYKŁADOWCA:

Hanna Kądziołka-Sabanty – doświadczony trener w zakresie kompetencji „miękkich”.

Cena:

160 zł brutto/osoby*
*obejmuje udział w zajęciach, materiały, wydanie dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, Dz.U. poz. 652)

Organizacja czasu i efektywna praca własna w warunkach pracy zdalnej - warsztaty on-line

Organizacja czasu i efektywna praca własna w warunkach pracy zdalnej

Data rozpoczęcia:

27 października 2020 r.

Miejsce:

Warsztaty w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

08:00 – 13:00

Program szkolenia:

Podczas zajęć on-line uczestnicy:

  • dowiedzą się, jak nie pracować zdalnie i jakie są dobre praktyki
  • poznają czynniki dezorganizujące pracę, zidentyfikują złodziei czasu
  • rozwiną umiejętność organizowania przestrzeni, procesów i zadań
  • dowiedzą się, jak skutecznie wyznaczyć priorytety oraz cele krótko, średnio i długoterminowe
  • przećwiczą sposoby eliminacji dystraktorów i optymalizacji procesów
  • nauczą się kontrolować zadania w czasie
  • zrozumieją przyczyny porażek w zarządzaniu czasem
  • wzmocnią swoją postawę osoby dobrze zorganizowanej i skutecznej
  • poznają 20 technik zarządzania sobą w czasie, które poprawią efektywność pracy
WYKŁADOWCA:

Danuta Jacoń-Chmielecka,

psycholog z ponad 15 letnim doświadczeniem, coach, trener. Wspomaga uczestników warsztatów w znajdywaniu potrzebnych im usprawnień. Bazuje na unikalnych zasobach uczestników, wspólnie z nimi poszukując skutecznych, indywidualnych rozwiązań i narzędzi.

Cena:

200 zł brutto/osoby*
*obejmuje udział w zajęciach, materiały, wydanie dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, Dz.U. poz. 652)

Emocje - wróg czy sprzymierzeniec w czasie kryzysu, zmiany i w codzienności - warsztaty on-line

Emocje – wróg czy sprzymierzeniec w czasie kryzysu, zmiany i w codzienności

Data rozpoczęcia:

3 listopada 2020 r.

Miejsce:

Warsztaty w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

08:00 – 13:00

Program szkolenia:

Podczas warsztatów uczestnicy:

  • poznają źródła i mechanizmy powstania emocji, ich znaczenie dla życia
  • będą pracować nad odzyskaniem/budowaniem wewnętrznej równowagi
  • zwiększą samoświadomość emocjonalną, aby lepiej zarządzać sobą i radzić sobie ze stresem
  • nauczą się regulowania napięć emocjonalnych przy trudnych wyzwaniach
  • nauczą się, jak przejąć kontrolę nad emocjami – nie pozwolić, aby to one przejęły kontrolę
  • dowiedzą się, jak poprawić jakość relacji z otoczeniem
  • wzmocnią poczucie własnej wartości istotne dla zarządzania sobą, współpracy z innymi, zarządzania zespołem
WYKŁADOWCA:

Pani Danuta Jacoń-Chmielecka,

psycholog z ponad 15 letnim doświadczeniem, coach, trener. Prowadzi zajęcia bazując na unikalnych zasobach uczestników, wspólnie z nimi poszukując skutecznych, indywidualnych rozwiązań, usprawnień i narzędzi.

Cena:

160 zł brutto/osoby*
*obejmuje udział w zajęciach, materiały, wydanie dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, Dz.U. poz. 652)

Motywacja i siła w warunkach niepewności - warsztaty on-line

Motywacja i siła w warunkach niepewności

Data rozpoczęcia:

23 października 2020 r.

Miejsce:

Warsztaty w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

10:00 – 14:00

Program szkolenia:

W programie m.in.:

  • podstawowe aspekty motywowania – przegląd zagadnień,
  • jak delegować zadania i projekty – zasady monitorowania postępu wykonania zleconych zadań,
  • zasady motywowania i podtrzymania zaangażowania w warunkach zdalnego zarządzania,
  • aspekty zarządzania zmianą w sytuacji pracy zdalnej.
Uczestnicy:

Szkolenie skierowane do pracowników i pracodawców, którzy pracują zdalnie.

WYKŁADOWCA:

Pani Hanna Kądziołka-Sabanty 

doświadczony trener w zakresie kompetencji „miękkich”, coach, konsultant w zakresie zarządzania zmianą.

Cena:

160 zł brutto/osoby*
*obejmuje udział w zajęciach, materiały, wydanie dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, Dz.U. poz. 652)

Jak przejść przez zmiany i znaleźć rozwiązanie w sytuacji kryzysowej - szkolenie on-line

Jak przejść przez zmiany i znaleźć rozwiązanie w sytuacji kryzysowej

Data rozpoczęcia:

30 października 2020 r.

Miejsce:

Warsztaty w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

15:00 – 20:00

Program szkolenia:

Skoncentrowanie się bardziej na rozwiązaniach niż na problemach jest pierwszym krokiem do zmiany. Dobra diagnoza sytuacji wyjściowej i docelowej jest podstawą podejmowania działań. Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach (PSR czyli SFA Solution Focused Approach) dysponuje metodyką i narzędziami ułatwiającymi projektowanie pozytywnych zmian. Poznanie fundamentów i technik skoncentrowanych na rozwiązaniach pomaga w projektowaniu i wdrażaniu zmian na lepsze.

Na warsztatach poznasz, zrozumiesz i przećwiczysz to, co sprawia, że PSR/SFA jest skuteczne

czyli

  • zauważysz różnice między podejściem skoncentrowanym na problemach a orientacją na rozwiązania
  • zrozumiesz moc pytania „dlaczego?
  • doświadczysz procesu rozpoznawania i poznawania
  • zaprojektujesz swoje zmiany dzięki sile fundamentalnych założeń PSR/SFA
  • przetestujesz podstawowe narzędzia PSR
  • zaprojektujesz indywidualną i biznesową zmianę na lepsze, pokonując kryzys
WYKŁADOWCA:

Pani Danuta Jacoń-Chmielecka,

psycholog z ponad 15 letnim doświadczeniem, coach i trener. Promuje i rozwija podejście/terapie skoncentrowane na rozwiązaniach (PSR /TSR). Wspomaga uczestników prowadzonych zajęć w generowaniu innowacji oraz potrzebnych im usprawnień. Bazuje na unikalnych zasobach uczestników sesji i warsztatów, wspólnie z nimi poszukując skutecznych i indywidualnych rozwiązań.  Dąży do tego, sprawić, by osoby z którymi pracuje na zajęciach, na ich zakończenie były przekonane, że zmiany są zawsze możliwe i to my sami je kreujemy.

Cena:

175 zł brutto/osoby*
*obejmuje udział w zajęciach, materiały, wydanie dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, Dz.U. poz. 652)

Zamówienia publiczne w czasach pandemii - szkolenie on-line

Zamówienia publiczne w czasach pandemii – szkolenie on-line

Data rozpoczęcia:

20 sierpnia 2020 r.

Miejsce:
Szkolenie w formie zdalnej za pośrednictwem platformy Hangouts Meet

Godziny:

11:30 – 13:30

Program szkolenia:

Podczas szkolenia będą przedstawione i omówione najczęstsze problemy przy stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych niemal wszystkich uczestników rynku zamówień publicznych – wykonawców i zamawiających – w warunkach ogłoszenia stanu epidemii na terenie Polski oraz możliwe rozwiązania w tej trudnej sytuacji.

  1. Jakie są działania ustawodawcy w tym zakresie
    – nowe wyłączenia ustawowe
    – zagadnienia związane ze zmianą umowy
  2. Jak przeprowadzić dialog techniczny
  3. Wpływ pandemii na realizację umowy, w szczególności
    – kary umowne i wszelka odpowiedzialność za opóźniania przy realizacji umów
    – podwykonawcy i zasady współpracy z podwykonawcami
  4. Rozwiązania wynikające z kodeksu cywilnego, pozwalające stronom umowy na jej regulowanie w ramach pandemii
  5. Stosowanie trybu „z wolnej ręki” i innych trybów niekonkurencyjnych
  6. Skracanie terminów w przetargowych trybach udzielania zamówień
  7. Związek przyczynowy pomiędzy pandemią o niemożnością realizacji umów
  8. Pandemia jako siła wyższa i skutki z tym związane
Wykładowca:
Tomasz Glinkowski
– prawnik, ekspert i praktyk w dziedzinie zamówień publicznych, akredytowany doradca Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, współautor najnowszej nowelizacji PZP. Kontroluje zamówienia publiczne w projektach dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wieloletni trener i doradca z zakresu zamówień publicznych oraz finansów publicznych.

Cena*: 250 zł brutto/osoby
*obejmuje udział w szkoleniu, wydanie zaświadczenia w formie elektronicznej po zaliczeniu testu

Karta zgloszenia
Formularz on-line
Rachunkowość i finanse dla każdego - kurs on-line

Rachunkowość i finanse dla każdego – kurs on-line

Data rozpoczęcia:

on-line

Czas trwania:

15 godzin lekcyjnych

Program szkolenia:

Moduł I. Rachunkowość finansowa Istota, cel, funkcje i zasady rachunkowości finansowej Moduł II. Analiza finansowa Ujęcie, wycena, prezentacja i analiza sprawozdań finansowych Szkolenie zakończone testem sprawdzającym

Cena:

350 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
Zamówienia publiczne kurs on-line

Zamówienia publiczne

Miejsce:

Kurs on-line

Program szkolenia:

Kurs składa się z trzech modułów:

  1. Zamówienia publiczne w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej
  2. Kontrola zamówień publicznych w projektach realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  3. Zamówienia publiczne po nowelizacjach w 2016 roku
Uczestnicy:

Szkolenie adresowane jest do osób pracujących w zamówieniach publicznych

Osoby zainteresowane kursem prosimy o przesłanie prośby o udostępnienie materiałów na adres fundacja@frp.lodz.pl

Cena:

290 zł brutto

Karta zgłoszenia
 Formularz on-line
Pomoc publiczna - kurs on-line
Pomoc publiczna – kurs on-line

Miejsce: kurs on-line

Opis:

Program szkolenia:

Uregulowanie pomocy publicznej w prawie europejskim i krajowym
Definicja i kwalifikacja MŚP
Przesłanki wystąpienia pomocy publicznej
Procedury związane z udzielaniem pomocy
Warunki dopuszczalności pomocy de minimis na podstawie rozporządzenia UE nr 1407/2013
Warunki dopuszczalności regionalnej pomocy inwestycyjnej na podstawie rozporządzenia UE nr 651/2014 (program pomocowy Ministra Infrastruktury i Rozwoju 2014-2020)
Warunki dopuszczalności pomocy horyzontalnej w ramach wyłączenia grupowego na podstawie rozporządzenia UE nr 651/2014
Finansowanie usług w ogólnym interesie gospodarczym
Pomoc na restrukturyzację i ratowanie przedsiębiorstw

Uczestnicy:

Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców, jednostek samorządu terytorialnego, organizacji pozarządowych i innych podmiotów korzystających z pomocy publicznej (w tym realizujących projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa)
Osoby zainteresowane kursem prosimy o przesłanie prośby o udostępnienie materiałów na adres fundacja@frp.lodz.pl

Cena szkolenia: 290,00 zł brutto

Karta zgłoszenia
Najnowsza wersja Incoterms® 2020 - Jak rozumieć, stosować i nie popełniać błędów

Najnowsza wersja Incoterms® 2020 – Jak rozumieć, stosować i nie popełniać błędów

Data rozpoczęcia:

20 listopada 2020 r.

Godziny:

10:00 – 15:00

Program szkolenia:
  • Incoterms® a umowa sprzedaży (pojęcia dostawa, własność, ryzyko)
  • Nowości w Incoterms® 2020 i różnice w stosunku do Incoterms® 2010
  • 11 reguł Incoterms® 2020 oraz zmiany w poszczególnych regułach
  • Analiza błędów przy stosowaniu reguł Incoterms® 2020
  • Dokumenty i informacje wymagane od stron kontraktu w Incoterms® 2020
  • Incoterms® 2020 a umowa spedycji i umowa przewozu
  • Ubezpieczenie towaru w drodze w Incoterms® 2020
  • Warsztaty (rozwiązywanie w grupach case’ów)
Wykładowca:
Jarosław Hermanowski
– jedyny w Polsce trener Incoterms® akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu, członek Polskiego Narodowego Komitetu Międzynarodowej Izby Handlowej oraz niezależny konsultant, trener i wykładowca. Autor licznych publikacji z zakresu prawa handlowego oraz tłumaczeń i komentarzy do reguł Incoterms®.

Cena*: 780 zł brutto.
*Cena szkolenia obejmuje udział w w warsztatach, obiad, zaświadczenia

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
Agresywny pacjent - szkolenie dla personelu medycznego

Agresywny pacjent – szkolenie dla personelu medycznego

Data rozpoczęcia:

30 listopada 2020 r.

Godziny:

10:00 – 15:00

Program szkolenia:

Wprowadzenie Agresywne zachowania pacjentów – definicja, skala problemu

Część I. Ochrona prawna personelu medycznego wobec agresji pacjentów
prowadzona przez radcę prawnego z doświadczeniem współpracy z jednostkami medycznymi

Agresywne zachowania stanowiące przestępstwo lub wykroczenie
Środki ochrony personelu medycznego na gruncie prawa karnego
Agresywne zachowania naruszające dobra osobiste
Środki ochrony personelu medycznego na gruncie prawa cywilnego
Prawa pacjenta a agresywne zachowania

Część II. Jak postępować w przypadku agresywnego zachowania pacjenta
prowadzona przez trenera, eksperta w dziedzinie relacji międzyludzkich i komunikacji społecznej

Trudny pacjent – typy kłopotliwych pacjentów
Komunikacja interpersonalna w sytuacji negatywnych emocji
Czynniki powodujące agresywne zachowanie – przyczyny agresji pacjentów
Stres i jego wpływ na relacje międzyludzkie
Diagnoza problemów w relacji z pacjentami
Komunikacja z trudnymi, agresywnymi pacjentami
Zasady psychologicznej samoobrony
Jak sobie radzić ze złością i agresją pacjenta – asertywność, empatia

Dyskusja, sesja pytań i odpowiedzi, podsumowanie spotkania.

Uczestnicy:

Zapraszamy do udziału kadrę kierowniczą jednostek ochrony zdrowia i przedstawicieli sektora medycznego, mających na co dzień bezpośredni kontakt z pacjentami – lekarzy, pielęgniarki, położne, personel pomocniczy, pracowników rejestracji i administracji, izb przyjęć i SOR, ratowników medycznych, ochroniarzy, pracowników domów pomocy społecznej i socjalnej, sanatoriów, izb lekarskich i pielęgniarskich oraz innych zainteresowanych.

Cena:

Cena szkolenia: 380 zł brutto*
*obejmuje udział w seminarium, poczęstunek, wydanie zaświadczenia

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
Trening umiejętności menedżerskich

Trening umiejętności menedżerskich

Data rozpoczęcia:

18-19 grudnia 2020 r.

Miejsce:

Uniejów

Czas trwania:

14 godzin lekcyjnych

Godziny:

09:00 – 15:00

Program szkolenia:

1. Komunikacja jako narzędzie zarządzania.

      • Doskonalenie indywidualnych predyspozycji do komunikowania się.
      • Efektywne przekazywanie informacji w organizacji.
      • Pokonanie przeszkód w uzyskaniu porozumienia.

2. Skuteczne zarządzanie konfliktem.

      • Dobre i złe konflikty w organizacji.
      • Konflikty z przełożonym, współpracownikami i podwładnymi.
      • Negocjacje i mediacje w zarządzaniu konfliktem.

3. Twórcze rozwiązywanie problemów.

      • Uwarunkowania kreatywnego myślenia i działania.
      • Wzbudzanie ciekawości poznawczej.
      • Twórcze myślenie a podejmowanie decyzji.
      • Pokonywanie barier twórczej postawy.

4. Przywództwo w procesie zmian.

      • Rola przywództwa w procesie zmian strategicznych.
      • Rola kierownika w kształtowaniu kultury organizacyjnej i zmianie stylu zarządzania.
      • Pozyskiwanie akceptacji pracowników do wprowadzanych zmian.

5. Asertywność w kierowaniu.

    • Doskonalenie postawy asertywności w życiu zawodowym.
    • Terytorium psychologiczne – własne prawa w relacjach zawodowych.
    • Skuteczna odmowa.
    • Reakcje na gniew.
Uczestnicy:

Szkolenie adresowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego i innych organizacji oraz osób zainteresowanych zdobyciem kompetencji menedżerskich.

Wykładowca:
Dorota Zbinkowska
wieloletni trener i ekspert z zakresu kompetencji menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania procesami i zarządzania czasem.
Cena:

1250 zł brutto (Cena szkolenia obejmuje nocleg w hotelu 3-gwiazdkowym, śniadanie, obiad, kolację integracyjną, materiały oraz zaświadczenia ze szkolenia)

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
Analiza finansowa a luka finansowa w projektach generujących dochód

Analiza finansowa a luka finansowa w projektach generujących dochód

Data rozpoczęcia:

16-17 grudnia 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

16 godzin lekcyjnych

Godziny:

09:30 – 16:00

Program szkolenia:
  • Analiza finansowa z uwzględnieniem celów, etapów, metodyki
  • Określenie przychodów projektu oraz kalkulacja taryf
  • Analiza trwałości finansowej
  • Luka finansowa – określenie poziomu dofinansowania projektu, w tym metodologia wyliczania:
    – Kiedy należy ponownie przeliczyć lukę w finansowaniu
    – Zmiana poziomu dofinansowania w projekcie a luka w finansowaniu
    – Zmiana kosztów inwestycyjnych a luka finansowa i poziom dofinansowania
  • Ćwiczenia z przeliczania luki w finansowaniu
  • Błędy w analizie finansowej i ekonomicznej – szybkie metody identyfikacji w trakcie kontroli, punkty, w których najczęściej pojawiają się błędy
  • Obowiązki beneficjenta w zakresie monitorowania dochodowości w perspektywie 2014-2020
  • Dochodowość a trwałość projektu w perspektywie finansowej 2014-2020 w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013
  • Nowe metody określenia dochodu generowanego przez projekty, w tym uproszczone podejście oparte na stawkach zryczałtowanych dla operacji w dziedzinach technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), badań, rozwoju i innowacji oraz efektywności energetycznej w perspektywie 2014-2020
  • Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do projektów generujących dochody.
Uczestnicy:

Samorządy i jednostki im podległe, szpitale, spółki komunalne, urzędy marszałkowskie, centralne Instytucje Wdrażające / Instytucje Pośredniczące II stopnia, przedsiębiorcy oraz wszystkie osoby zainteresowane.

Wykładowca:
dr Daniel Stos
dr nauk ekonomicznych, specjalista z następujących dziedzin: finanse przedsiębiorstw, zarządzanie finansami, analizy finansowe, sporządzanie biznesplanu i studium wykonalności projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wykładowca akademicki, długoletni trener Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Michał Rutkowski
członek zarządu krajowego Stowarzyszenia Ekspertów i Asesorów Funduszy Unii Europejskiej. Doradca i trener jednostek samorządu terytorialnego w zakresie polityki regionalnej i funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, w tym analizy finansowej przedsięwzięć finansowanych z funduszy UE, tworzenia biznesplanów i studiów wykonalności, pomocy publicznej, kwalifikowalności wydatków.
Cena:

350 zł brutto

Karta zgłoszenia
 Formularz on-line
Zarządzanie innowacjami w firmie

Zarządzanie innowacjami w firmie

Data rozpoczęcia:

17-18 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

16 godzin lekcyjnych

Godziny:

08:30 – 16:30

Program szkolenia:
  1. Innowacje w biznesie
  2. Lean management
  3. Proinnowacyjna strategia rozwoju firmy
  4. Własność przemysłowa i jej ochrona
  5. Wdrożenie projektów innowacyjnych w przedsiębiorstwie
  6. Fundusze na komercjalizację badań i innowacyjny rozwój firm
Uczestnicy:

Szkolenie adresowane jest do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych, pracowników przedsiębiorstw wdrażających innowacyjne technologie oraz przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu.

Wykładowca:

prof. nadzw. dr hab  Dariusz Trzmielak, specjalista z oceny potencjału rynkowego dla technologii i innowacyjnych rozwiązań. Dyrektor Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Łódzkiego, członek Rady Fundacji Centrum Innowacji – Akceleratora Technologii Fundacji UŁ i Funduszu Inwestycyjnego Start Money, skarbnik w zarządzie Stowarzyszenia Organizatorów Ośrodków Innowacyjności i przedsiębiorczości w Polsce, członek Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego 2007-2013. Wieloletni ekspert Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości, trener i autor wielu publikacji.

Cena:
790 zł brutto
Karta zgłoszenia
Formularz on-line
TOP MENEDŻER - kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych i nie tylko

TOP MENEDŻER – kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych i nie tylko

Zajęcia w małej grupie, w dużej sali zapewniającej zachowanie dystansu.
Stosujemy się do wymogów sanitarnych dot. prowadzenia szkoleń stacjonarnych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego m. in.:
prowadzimy regularną dezynfekcję miejsc użytku masowego (sala, stoły, krzesła, klamki drzwi, łazienki itd.), zapewniamy preparat do dezynfekcji rąk.

Kurs uzyskał akredytację Ministerstwa Skarbu Państwa
Program zgodny z wymaganiami Ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016 r.

Data rozpoczęcia:

21 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Łodzi, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

80 godzin lekcyjnych

Godziny:

soboty 9:00-16:30

Opis:

Szkolenie pozwoli na usystematyzowanie i pogłębienie wiedzy z zakresu prawa, ekonomii i finansów, rachunkowości, ładu korporacyjnego, zarządzania firmą oraz przygotowuje do egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych przed komisją wyznaczoną przez Ministra Aktywów Państwowych.

Uczestnik szkolenia powinien posiadać wykształcenie co najmniej średnie.

Program szkolenia:
  1. Prawo gospodarcze publiczne z uwzględnieniem komercjalizacji
  2. Prawo cywilne
  3. Prawo handlowe
  4. Prawo pracy
  5. Prawo rynku kapitałowego
  6. Podstawy ekonomii
  7. Podstawy zarządzania
  8. Finanse przedsiębiorstw
  9. Rewizja finansowa oraz analiza sprawozdań finansowych
  10. Zasady ładu korporacyjnego w Rzeczypospolitej Polskiej, w Europie i na świecie
  11. Prawo gospodarcze Unii Europejskiej

Program kursu uwzględnia minimum programowe określone w Ustawie o zasadach zarządzania mieniem państwowym z dnia 16 grudnia 2016 r. (Dz.U. 2016, poz. 2259).

Oferujemy:

  • 80 godzin zajęć lekcyjnych (w tym 56 godzin stacjonarnych, 4 godziny repetytorium i 20 godzin samokształcenia z wykorzystaniem testów i ćwiczeń)
  • Autorskie materiały szkoleniowe, wykaz literatury i podstawowych aktów prawnych w wersji elektronicznej, odpowiedzi na przykładowe pytania egzaminacyjne oraz Kodeks Spółek Handlowych w wersji książkowej”

Kandydat powoływany do RADY NADZORCZEJ spółki z jednoosobowym udziałem Skarbu Państwa powinien spełniać następujące warunki:

  • wykształcenie wyższe lub wykształcenie wyższe uzyskane za granicą uznane w Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie przepisów odrębnych, oraz co najmniej 5-letni okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, lub świadczenia usług na podstawie innej umowy lub wykonywania działalności gospodarczej na własny rachunek, a także spełnia przynajmniej jeden z wymogów, o których mowa art. 19, ust. 1 Ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym.

Jednym z wymogów jest zdany egzamin dla kandydatów na członków organów nadzorczych przed komisją egzaminacyjną wyznaczoną przez Ministra Aktywów Państwowych.

Wykładowca:

Podstawowym kryterium doboru kadry nauczającej jest profesjonalna wiedza oraz umiejętności dydaktyczne. Wykładowcy rekrutują się ze specjalistów byłej Delegatury Ministerstwa Skarbu Państwa w Łodzi, MSP w Warszawie, ekspertów firm konsultingowych i praktyków.

Cena:

2.380 zł brutto (cena obejmuje materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej oraz wydawnictwo książkowe KSH)

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
Efektywne zarządzanie zmianą w firmie

Efektywne zarządzanie zmianą w firmie

Data rozpoczęcia:

23-24 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

16 godzin lekcyjnych

Godziny:

8:30 – 16:30

Program szkolenia:
  1. Wprowadzenie do tematu szkolenia.
  2. Fazy rozwoju organizacji według L. Greinera.
  3. Zmiany mające cechy wzrostu lub rozwoju.
  4. Zmiana jako etap rozwoju organizacyjnego oraz rozwoju zespołów i pracowników.
  5. Zmiana zaczyna się od nas.
  6. Prezentacja modelu zmiany według K. Lewina.
  7. Analiza pola siły, czyli gotowości organizacji do zmian.
  8. Budowanie strategii wdrażania.
  9. Zarządzanie ludźmi w procesie zmian.
  10. Zasady komunikacji w procesie zmian.
  11. Przywództwo w procesie zmian.
  12. Metody utrwalania nowych sposobów działania, jak nie wrócić do starych nawyków.
Uczestnicy:

Kurs kierowany do kadr kierowniczych wyższego i średniego szczebla, osób odpowiedzialnych za inicjowanie i kierowanie głębokimi zmianami.

Wykładowca:

Doświadczony trener biznesu w dziedzinie zarządzania rozwojem personelu, zarządzania zmianą, oceną kompetencji kadry kierowniczej. Couch, tutor z kilkunastoletnim doświadczeniem menedżerskim.

Cena:

790 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line

RODO - Nowe przepisy ochrony danych osobowych

RODO – Nowe przepisy ochrony danych osobowych

Nowe przepisy ochrony danych osobowych – co zmienia Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych (RODO)?
Data rozpoczęcia:

20 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Godziny:

10:00 – 15:00

Program szkolenia:
  • zasady bezpiecznego przetwarzania danych
  • nowe kategorie danych podlegające ochronie
  • ryzyko przetwarzania danych
  • obowiązki administratorów danych
  • nowa rola i obowiązki inspektora ochrony danych
  • prawa osób, których dane są przetwarzane
  • dokumentowanie i przechowywanie danych osobowych
  • kary finansowe za niewłaściwe przetwarzanie danych

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak zmienić dokumentację i procedury, żeby spełnić wymagania RODO.

Uczestnicy:
  • Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji
  • osoby przygotowujące się do pełnienia funkcji ABI lub inspektora ochrony danych
  • właścicieli firm
  • innych zainteresowanych
Wykładowca:

Anna Jędrzejewska, absolwentka Podyplomowych Studiów Ochrony Danych Osobowych na Wydziale Prawa i Administracji UŁ, ekspert, doradca i trener w dziedzinie ochrony danych osobowych.

Cena:

350 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line

Skuteczny zespół kluczem do sukcesu

Skuteczny zespół kluczem do sukcesu

Data rozpoczęcia:

13-14 grudnia 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

16 godzin lekcyjnych

Godziny:

8:30 – 16:30

Program szkolenia:
  1. Portret lidera zespołu.
  2. Ocena pracowników i system ich motywowania.
  3. Wyznaczniki efektywności pracy zespołu.
  4. Podstawowe pułapki w ocenianiu i podejmowaniu decyzji w relacjach organizacyjnych.
  5. Sposoby rozwiązywania konfliktów.
  6. Negocjacje wewnątrz organizacji.
  7. Komunikacja w organizacji.
  8. Źródła stresu, rodzaje sytuacji trudnych, fazy stresu.
  9. Czynniki obniżające nadmierny stres.
  10. Pojęcie asertywności, techniki zachowań asertywnych.
Uczestnicy:

Kurs kierowany jest do kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego, jednostek organizacyjnych i innych organizacji. W kursie mogą uczestniczyć również wszyscy zainteresowani, którzy w przyszłości chcą pełnić rolę lidera.

Wykładowca:

Agnieszka Karasińska-Kupis, specjalista z zakresu szeroko rozumianej tematyki komunikacji, zarządzania, wystąpień publicznych, autoprezentacji, obsługi klientów, motywacji i automotywacji, etykiety w działaniach biznesowych, negocjacji i obrony przed manipulacjami, zarządzania sobą w czasie, czy zarządzania stresem. Od 10 lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, zarządzania, budowania relacji i obsługi klienta.

Cena:

890 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
Współpraca Nauki z Biznesem. Jak wdrażać i chronić innowacyjne pomysły

Współpraca Nauki z Biznesem. Jak wdrażać i chronić innowacyjne pomysły

Data rozpoczęcia:

19 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

8 godzin lekcyjnych

Godziny:

08:30 – 16:30

Program szkolenia:
  1. Rola innowacji w budowaniu konkurencyjnej pozycji firmy
  2. Zasady skutecznej ochrony własnych pomysłów – aspekty prawne
  3. Zasady skutecznej ochrony własności przemysłowej – aspekty praktyczne
Uczestnicy:

Uczestnikami szkolenia mogą być przedsiębiorcy, pracownicy jednostek naukowo-badawczych oraz przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu.

Wykładowca:

Szkolenie prowadzą eksperci z dziedziny prawa ochrony własności intelektualnej i przemysłowej oraz komercjalizacji wyników prac badawczo-rozwojowych.

Cena:

480 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
Umowy handlowe

Umowy handlowe

Jak skutecznie zadbać o interesy swojej firmy w umowie

Data rozpoczęcia:

4 grudnia 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Godziny:

10:30 – 15:00

Program szkolenia:
  • jak zbadać wiarygodność kontrahenta
  • co powinna zawierać prawidłowo sporządzona umowa
  • jak czytać umowy gospodarcze, na co zawracać szczególną uwagę
  • jak weryfikować i oceniać poszczególne klauzule umowy
  • co uwzględnić w umowie aby skutecznie zapewnić wykonanie zobowiązań drugiej strony
  • jak skutecznie dochodzić swoich praw lub odszkodowania w przypadku niewykonania lub nieprawidłowego wykonania umowy
  • jak aneksować lub rozwiązać niewygodną umowę
Wykładowca:

dr Zbigniew Świderski – ekspert z dziedziny prawa cywilnego i handlowego w formie warsztatów konfrontujących przepisy z praktyką. Wyjaśni na przykładach prawne znaczenie najistotniejszych sformułowań w umowach gospodarczych. Dokona analizy przykładowych umów z punktu widzenia każdej ze stron.

Cena:

295 zł brutto

Zamówienia publiczne po nowelizacjach

Zamówienia publiczne po nowelizacjach

Data rozpoczęcia:

9 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Łodzi, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Godziny:

9:30 – 14:30

Program szkolenia:

Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z najnowszymi zmianami ustawy Prawo Zamówień Publicznych wynikającymi z implementacji Dyrektyw 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 oraz 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. Omówione zostaną główne założenia, cele oraz skutki planowanych nowelizacji.

  1. Nowe definicje legalne, m.in:
    • dostawa,
    • usługa,
    • katalog elektroniczny,
    • platforma e-Zamówienia,
    • profil nabywcy,
    • najkorzystniejsza oferta – wprowadzenie pojęcia kosztu,
    • etykieta.
  2. Nowe przesłanki wyłączeń ustawowych, m.in:
    • usługi prawne,
    • finansowe,
    • pożyczki lub kredyty,
    • roboty budowlane, wykonywane na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji – czym jest przedsięwzięcie rewitalizacyjne zawarte w gminnym programie rewitalizacji.
  3. Zamówienia in house
  4. Zamówienia mieszane
  5. Elektroniczne środki informacji i komunikacji
  6. Pomocnicze działania zakupowe
  7. Komisja przetargowa oraz Zespół projektowy
  8. Nowe zasady ustalania warunków udziału w postępowaniu
  9. Zastrzeżenia dotyczące zakładów pracy chronionej lub wykonawcy, których głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja
  10. Fakultatywne przesłanki wykluczenia wykonawcy
  11. Nowe zasady opisu przedmiotu zamówienia
  12. Klauzule społeczne
  13. Nowe zasady dotyczące podwykonawstwa
  14. Zmiany w zakresie trybów udzielenia zamówienia
  15. Partnerstwo innowacyjne
  16. Nowe zasady informowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty
  17. Protokół postępowania
Wykładowca:

Tomasz Glinkowski – prawnik, były Zastępca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych i Inwestycji w jednostce samorządu terytorialnego, akredytowany doradca Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, współautor najnowszej nowelizacji, kontrolujący zamówienia publiczne w projektach dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wieloletni trener i doradca w obszarach zamówień publicznych oraz finansów publicznych.

Cena:

320 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line

Menedżer imprez rozrywkowych i wydarzeń społeczno-kulturalnych (Event Manager)

Menedżer imprez rozrywkowych i wydarzeń społeczno-kulturalnych (Event Manager)

Data rozpoczęcia:

7 grudnia 2020 r.

Zajęcia odbędą się w dniach:

7-15 grudnia 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Łodzi, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Program szkolenia:

Wykład wprowadzający Łódź Miasto Kultury
Jak zaplanować i zorganizować wydarzenie społeczno-kulturalne (koncert, spektakl, wystawę, spotkanie korporacyjne, pokaz mody, zawody sportowe, konkurs, piknik itp.); gromadzenie i selekcja informacji; przygotowanie programu i planu organizacji wydarzenia społeczno-kulturalnego
Wymogi w zakresie bhp i zabezpieczenia imprez masowych
Przestrzeganie praw autorskich
Analiza fazy przygotowawczej, etapu realizacji i postprodukcji wydarzenia
Zarządzanie wydarzeniem społeczno-kulturalnym, w tym zarządzanie finansowe, ewaluacja i raportowanie
Fundraising czyli jak pozyskiwać fundusze
Marketing, komunikacja i promocja czyli jak sprawić, żeby ludzie dowiedzieli się o naszym wydarzeniu
Jak zbudować zespół i kształtować relacje interpersonalne
Zajęcia praktyczne

Czas trwania:

36 godzin

Wykładowca:

Zespół doświadczonych trenerów, praktyków i profesjonalistów z zakresu zarządzania wydarzeniami społeczno-kulturalnymi.

Cena:

1 900,00 zł brutto

Wygrać z czasem

Wygrać z czasem

Data rozpoczęcia:

7 grudnia 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

8 godzin lekcyjnych

Godziny:

08:30 – 16:30

Program szkolenia:

W programie m.in.:

  • rola i znaczenie zarządzania czasem
  • przyczyny złego gospodarowania czasem
  • jak ograniczyć czynniki rozpraszające i odwracające uwagę?
  • prokrastynacja? – jak nie odkładać sprawy na później?
  • jak zaplanować czas i wyznaczyć cele prywatne i zawodowe?
  • jak uszeregować cele i zadania?
  • jak pogodzić cele prywatne z celami zawodowymi i oczekiwaniami szefa?
  • zasady optymalizacji zadań i zarządzania czasem – jak pracować efektywniej i lepiej wykorzystać czas?
Uczestnicy:

Trening jest adresowany:

  • do osób organizujących pracę swoją i innych osób,
  • do osób zmagających się z niedoskonałym planowaniem wykorzystania swojego czasu pracy.

Trening jest narzędziem podnoszenia kompetencji organizacyjnej osób, które są ekspertami w swoich obszarach, ale wymagają wsparcia w zakresie organizacji pracy. Trening może być elementem zachęt i podnoszenia motywacji pracowników.

Wykładowca:

Specjalista z zakresu szeroko rozumianej tematyki komunikacji, zarządzania, wystąpień publicznych, autoprezentacji, obsługi klientów, motywacji i automotywacji, etykiety w działaniach biznesowych, negocjacji i obrony przed manipulacjami, zarządzania sobą w czasie, czy zarządzania stresem. Od 10 lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, zarządzania, budowania relacji i obsługi klienta.

Cena:

390 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line

E-commerce strategią sprzedaży

E-commerce strategią sprzedaży

Data rozpoczęcia:

16-17 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

16 godzin lekcyjnych

Godziny:

09:00 – 16:00

Program szkolenia:

W programie m.in.:

  • podstawy prawne działania sklepów internetowych,
  • wymagane przez prawo elementy witryny sklepu internetowego,
  • regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną a regulamin sklepu internetowego,
  • ochrona danych osobowych klientów sklepów internetowych.
Uczestnicy:

Przedsiębiorcy prowadzące działalność gospodarczą on-line oraz inne osoby zainteresowane.

Wykładowca:

Radca prawny Paweł Jóźwiak, specjalista z zakresu prawa internetowego

Cena:

960 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line

Trening umiejętności menedżerskich

Trening umiejętności menedżerskich

Data rozpoczęcia:

9-10 grudnia 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

14 godzin lekcyjnych

Godziny:

09:00 – 15:00

Program szkolenia:

W programie m.in.:

  • Komunikacja jako narzędzie zarządzania.
  • Skuteczne zarzadzanie konfliktem.
  • Twórcze rozwiązywanie problemów.
  • Przywództwo w procesie zmian.
  • Asertywność w kierowaniu.
Uczestnicy:

Szkolenie adresowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego i innych organizacji oraz osób zainteresowanych zdobyciem kompetencji menedżerskich.

Wykładowca:

Dorota Zbinkowska – wieloletni trener i ekspert z zakresu kompetencji menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania procesami i zarządzania czasem.

Cena:

720 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line

Pokonać stres

Pokonać stres

Data rozpoczęcia:

23 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

8 godzin lekcyjnych

Godziny:

08:30 – 16:30

Program szkolenia:

W programie m.in.:

  1. Co to jest stres?
  2. Dobry stres – zły stres.
  3. Fazy stresu.
  4. Wypalenie zawodowe.
  5. Źródła stresu.
  6. Funkcjonowanie w sytuacji stresowej.
  7. Lęk a strach. Którego się obawiać?
  8. Myślenie pogłębiające problemy.
  9. Uczucie złości.
  10. Czym jest agresją?
  11. Subiektywna jednostka niepokoju wg Joseph’a Wolpe’a
  12. Podstawowe sposoby radzenia sobie ze stresem.
  13. Techniki opanowania destrukcyjnych myśli.
  14. Cechy człowieka decydujące o zdrowiu wg Aleksandra Teisseyre’a.
  15. Ćwiczenie technik samoobserwacji.
  16. Ćwiczenie technik relaksacji.
Uczestnicy:

Szkolenie dla osób w działach zarządzających zasobami ludzkimi, zespołów pracowników i pojedynczych osób pracujących w warunkach silnego stresu oraz kierowników.

Wykładowca:

Specjalista z zakresu szeroko rozumianej tematyki komunikacji, zarządzania, wystąpień publicznych, autoprezentacji, obsługi klientów, motywacji i automotywacji, etykiety w działaniach biznesowych, negocjacji i obrony przed manipulacjami, zarządzania sobą w czasie, czy zarządzania. Od 10 lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, zarządzania, budowania relacji i obsługi klienta.

Cena:

380 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line

Komunikacja interpersonalna w wystąpieniach publicznych

Komunikacja interpersonalna w wystąpieniach publicznych

Data rozpoczęcia:

27 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

7 godzin lekcyjnych

Godziny:

09:00 – 15:00

Program szkolenia:

W programie m.in.:

  • zasady przygotowania prezentacji – określenie celu prezentacji, tworzenie logicznego planu i struktury wypowiedzi,
  • kształtowanie pozytywnego wrażenia podczas relacji interpersonalnych,
  • komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • mowa ciała wspierającą wypowiadane treści, budowanie wiarygodności,
  • przyciąganie uwagi słuchaczy i angażowanie ich w treści przekazu – techniki wywierania wpływu i prezentacje interaktywne
  • trudne sytuacje, wymagający słuchacze, zaskakujące pytania, ataki personalne – jak sobie z nimi radzić,
  • budowanie własnej wiarygodności i  profesjonalnego wizerunku, ukazywanie pozytywnego nastawienia wobec rozmówcy.
  • stres i trema przed i podczas wystąpień publicznych, przezwyciężanie osobistych barier w trakcie wystąpienia,
  • ćwiczenia na usprawnienie różnych obszarów związanych z prezentowaniem siebie.
Uczestnicy:

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem umiejętności budowania relacji

Wykładowca:

Hanna Kądziołka-Sabanty – doświadczony trener w zakresie kompetencji miękkich.

Cena:

349 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta

Data rozpoczęcia:

24-26 listopada 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

24 godziny lekcyjne

Godziny:

8:30 – 16:30

Program szkolenia:
  1. Profesjonalna obsługa klienta – reguły i zasady.
  2. Psychologia obsługi klienta.
  3. Profesjonalny wizerunek pracownika obsługi klienta.
  4. Trudne sytuacje w obsłudze klienta i ich skuteczne rozwiązywanie.
  5. Motywacja i entuzjazm – siły napędowe pracowników obsługi klienta.
  6. Stres w obsłudze klienta.
  7. Asertywność w obsłudze klienta.
  8. Finalizowanie transakcji jako zainicjowanie długotrwałych relacji.
  9. Cechy i umiejętności skutecznego sprzedawcy.
  10. Znaczenie pierwszego kontaktu z klientem.
  11. Etapy procesu sprzedaży.
  12. Komunikacja z klientem – prowadzenie rozmowy handlowej
Uczestnicy:

Szkolenie skierowane dla wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem wiedzy w zakresie skutecznej sprzedaży i obsługi klienta, w szczególności pracowników działów sprzedaży.

Wykładowca:

Doświadczeni trenerzy z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, budowania zespołu, pracy i komunikacji w zespole.

Cena:

1.090 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
Komunikacja interpersonalna

Komunikacja interpersonalna

Data rozpoczęcia:

1 grudnia 2020 r.

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

7 godzin lekcyjnych

Godziny:

09:00 – 15:00

Program szkolenia:

W programie m.in.:

  • stres i asertywność w komunikacji interpersonalnej
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • kształtowanie pozytywnych relacji interpersonalnych
  • trudne sytuacje w relacjach interpersonalnych
  • doskonalenie indywidualnych predyspozycji do komunikowania się
  • efektywne przekazywanie informacji w organizacji
  • pokonywanie przeszkód w uzyskiwaniu porozumienia
Uczestnicy:

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem umiejętności budowania relacji

Wykładowca:

Hanna Kądziołka-Sabanty – doświadczony trener w zakresie kompetencji miękkich.

Cena:

349 zł brutto

Karta zgłoszenia
Formularz on-line
BUSINESS MODEL CANVAS - narzędzie No1 w planowaniu i rozwoju biznesu
BUSINESS MODEL CANVAS – narzędzie No1 w planowaniu i rozwoju biznesu
Data rozpoczęcia:

16 listopada 2020 r.

Miejsce

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Łódź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Godziny:

10:00 – 15:00

Opis:

Program szkolenia:

Wykorzystanie BUSINESS MODEL CANVAS do:

  • planowania i uszeregowania pomysłów na biznes
  • tworzenia strategii na przyszłość
  • rozwijania innowacji
  • podejmowania decyzji biznesowych, które ulepszą firmę
  • wprowadzania na rynek nowych produktów, usług
  • lub docierania do nowych klientów, nowych rynków zbytu
  • tworzenia firmy (np. przez startupy) i ocenie szans jej sukcesu
Wykładowca:

Rafał Skonieczka, specjalista w dziedzinie strategii rozwoju przedsiębiorstw, efektywności, wskaźników i ich wykorzystania w praktyce. Od kilkunastu lat zajmuje się opracowaniem i wdrożeniem praktycznych rozwiązań z zakresu zarządzania i marketingu internetowego w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. Wykładowca-praktyk na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Członek zarządu spółek prawa handlowego, były żołnierz zawodowy.

Cena szkolenia:

495 zł brutto* /osoby
*obejmuje udział w warsztatach, obiad, wydanie zaświadczenia

Karta zgłoszenia
Formularz on-line