Szkolenia, seminaria, konferencje

SZKOLENIE

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

Data rozpoczęcia:

2017-10-09

Miejsce:

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Łodź, ul. Piotrkowska 86, front, II piętro

Czas trwania:

24 godziny lekcyjne

Godziny:

8:30 - 16:30

Opis:

Program szkolenia:

  1. Profesjonalna obsługa klienta – reguły i zasady.
  2. Psychologia obsługi klienta.
  3. Profesjonalny wizerunek pracownika obsługi klienta.
  4. Trudne sytuacje w obsłudze klienta i ich skuteczne rozwiązywanie.
  5. Motywacja i entuzjazm – siły napędowe pracowników obsługi klienta.
  6. Stres w obsłudze klienta.
  7. Asertywność w obsłudze klienta.
  8. Finalizowanie transakcji jako zainicjowanie długotrwałych relacji.
  9. Cechy i umiejętności skutecznego sprzedawcy.
  10. Znaczenie pierwszego kontaktu z klientem.
  11. Etapy procesu sprzedaży.
  12. Komunikacja z klientem – prowadzenie rozmowy handlowej

Uczestnicy:

Szkolenie skierowane dla wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem wiedzy w zakresie skutecznej sprzedaży i obsługi klienta, w szczególności pracowników działów sprzedaży.

Wykładowca:

Doświadczeni trenerzy z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, budowania zespołu, pracy i komunikacji w zespole.

Cena:

1090 zł brutto / os.